18 x JATKA LAUSETTA..

torstai 9. kesäkuuta 2016

En ymmärrä... miksi aika menee niin nopeaa.

Seuraavaksi ajattelin... raahautua sohvalle ja laittaa netfliksin päälle sekä ottaa työt nenän eteen.

Viimeaikoina... olen taas innostunut lenkkeilystä, tulee niin ihana fiilis sen jälkeen!

En osaa päättää... menisinkö käymään kampaajalla vai annanko tukkani vain kasvaa rennosti.

SAM_1635
Muistan ikuisesti... monta hyvää muistoa.

Päivän paras juttu... sai herätä ilman herätyskellon pirinää!

Noloa myöntää, mutta... kassalla työskennellessäni sekoitan monesti kutosen ja ysin toisiinsa..

Viikko sitten... olin juuri aloittanut iltavuoron töissä ja luultavasti olin kassalla palvelemassa asiakkaita.

Kaikista pahinta on... kun puhelimesta loppuu akku.

Salainen taitoni on... että kieleni yltää nenään. 

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi... ikuinen onni

SAM_1093
Minulla on pakkomielle... pelata candy crushia samalla kun katson televisiota.

Söin tänään... gluteenitonta kaurapuuroa kera mustikoiden ja raejuuston, banaanin ja pari appelsiinia, munakasta kera herne, maissi, paprika pussin.

Ärsyttävintä on... törttöilijät liikenteessä, itikka joka pörrää korvan vieressä kun yrittää nukkua..

Tekisi mieli... ottaa äkkilähtö Espanjan lämpöön.


Minusta on söpöä... kun olen nukkumassa ja poikaystäväni on lähdössä töihin, niin hän tulee antamaan pusun vaikka olen ihan unessa.

Hävetti... kun olin poikaystävän perheen kanssa syömässä ja pitsani lensi lautaselta, kun yritin sitä leikata..

Olenko ainoa, jonka mielestä... limukka on pahaa? 





2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Saakohan idean ottaa lainaan? :)

    sanasokkelossa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saa ottaa! Itsekin löysin tämän toiselta bloggaajalta :-)

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan