IN / OUT

perjantai 10. kesäkuuta 2016

IN

Kollaasit
Kuva 1 & Kuva 2

Löysät trenssit - Vihdoin mäkin lämpesin näille! Multa löytyykin jo kaapista yksi musta pitempi trenssi, mutta esim tuommoinen armeijan vihree ois kiva sen kaveriksi. Eikä tommonen vaaleakaan ole hullumpi! Nämä näyttää tosi kivoilta just esim hameen kanssa.


kollaassi
Kuva 1 & Kuva 2

Lettikampaukset - Näin lyhyt hiuksisena ärsyttää, kun en saa itselleni tehtyä mitään kivoja lettejä. Mutta pitkissä hiuksissa noi näyttää niin kivoilta!  Sitä odotellessa, että omat hiukset kasvaa..


Desktop6
Kuva 1 & Kuva 2

Hunter kumpparit - Näitä on jo hehkutettu ties kuinka kauan, mutta mä alan lämpenemään näille vasta nyt. Varsinkin vesi sadekeleillä ois kivempi vetästä jalkaan ne silmään miellyttävät kumpparit, entä kävellä märät sukat jalassa. Ehkäpä nämä ovatkin seuraavana ostoslistalla.


OUT

Desktop7
Kuva 1 & Kuva 2

Farkkuhameet - Nämä olivat muotia silloin kuin olin ala-asteella, joten silloin ne menivät. Mutta jotenkin en oo vielä tänä päivänäkään lämmennyt kyseiselle hameelle. Farkkupaidat/ takit menevät, mutta hameissa se ei mua miellytä.

Desktop8
Kuva 1 & Kuva 2

Nyörikorkkarit - Tämä on tällä hetkellä toinen juttu mikä mulla ei miellytä silmään.. Vaikka muutamalla  nämä on tullut nähtyä hameen kanssa, mutta silti jotenkin ehdoton nou nou..

Mitä mieltä te ootte?

6 kommenttia:

  1. Nämä IN/OUT postaukset on aivan ihania! Oon niin samoilla linjoilla ja oon todennut noiden farkkuhameiden kanssa vielä sellaisenkin jutun, että ne tuppaavat olemaan todella lyhyitä - sen lisäksi etteivät muutenkaan säväytä minua.

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään lukea näitä toisten blogeista, joten oli kiva toteuttaa omakin :-D Totta, monet noista hameista ovat todella lyhyitä..

      Poista
  2. Tykkään tosi paljon näistä IN/OUT postauksista! Mä oon myös aivan ihastunut trensseihin ja tällä hetkellä omistankin yhden :D. En oo myöskään lämmennyt oikein noille farkkuhameille. Joillekkin ne sopivat, mutta itse en sellasta pitäisi.

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multakin löytyy nyt jo pari kappaletta kaapista, ne ovat niin kiva yhdistää oikeastaan kaiken kanssa! :-)

      Poista
  3. Meidän tyylit eroaa niin satakymmenenprosenttisesti toisistaan, että mun on vaikee sanoa mitään :D Hunterin kumpparit on kyllä kivat, pitäis itekin hankkia. Noi farkkuhameet sopii tosi harvoille ja niillekin vaan pitkinä. Kuten Milla tossa sanoikin, niin ne tuppaa olemaan niin tajuttoman lyhyitä, että tulee mieleen jotkut tb-kuvat ihmisten instagrameissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Liian usein tulee nähtyä ihmisiä, joilla on liian lyhyt hame päällä.. Ei ainakaan itselleni hirveästi iske tuollainen tyyli..

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan