IN / OUT PART 3

keskiviikko 14. joulukuuta 2016

IN:


PÖRRÖTAKIT

Näin jossain kaupassa roikkumassa kyseisen takin ja voin sanoa, että oli rakkautta ensisilmäyksellä. (Tosin se jäi vielä sinne kauppaan..) Aluksi en itse lämmennyt kyseisille takeille, mutta ai että nuo näyttävät lämpimältä, naiselliselta, tyylikkäältä ja kivalta päällä!

Kollaasi1

HIGHLIGHT

Olen alkanut pikkuhiljaa lämpeämään tälle contour-meikki tyylille. Mun mielestä nämä näyttää tosi kivoilta, kunhan meikkaus ei ole mennyt yli ja sen on osannut tehdä oikein. Itse en osaa kuvitella itseäni vielä meikkaamassa kyseisellä tavalla arkipäivänä, mutta hyvin voisin kuvitella meikkaavani näin jos olen menossa viettämään iltaa.


Kollaasi 4

BEIGEN VÄRISET KENGÄT

Törmäsin instagramissa muutamiin niken beigen värisiin tennareihin ja voiko oikeasti olla hienompia tennareita?! Varsinkin noi mitkä ovat alhaalla vasemmalla, ovat rakkautta! Oon yrittänyt etsiä näitä netistä, mutta turhaan..




OUT:

Kollaasi 2

BABY LIPS


Ensimmäiset baby lipsit olivat ihan kivoja, ostin itsekin niistä yhden. Mutta sen jälkeen, niitä alkoi tulla vaikka minkä näköistä ja väristä purnukkaa sekä myös meikkejä. Mun mielestä tämä koko baby lips hehkutus on mennyt vähän yli. Sekä ne ovat huonoimpia huulirasvoja mitä olen itse kokeillut.



Kollaasi

MUSTA HUULIPUNA

En ole itse lämmennyt ollenkaan tummille huulipunille, mun mielestä se saa kasvoista jotenkin tosi synkännäköiset. Sekä tummat huulipunat mun mielestä sopii todella todella harvoille.


Kollaasi 5

SISUSTUS ANANAS


Mun mielestä sitä tungetaan liikaa ja joka puolelle.. On kynttilää, puhelimen kuorta, lamppua, taulua, tyynynpäällistä, penaalia.. Puuttuuko tästä listasta vielä jotain? Mun mielestä olisi riittänyt, jos tämä olisi jäänyt pelkästään tuohon koriste ananakseen. Tämä ananas villitys meni mun mielestä samalla tavalla yli kuin baby lipsit.

3 kommenttia:

  1. Nää postaukset on niin parhaita! Oon myös samaa mieltä sun kanssa näistä in ja out jutuista :)

    http://feelinggood-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ah, mä haluan tuollaisen pörrötakin!! Mut ehkä mustana ni se pysyy parempana pitempään! :-) Kiva postaus, nää on kyllä parhaita!

    VastaaPoista
  3. Olen niin samaa mieltä tuosta Baby lipsistä, että sen voi oitis laittaa out listalle. Itse ostin aikoinaan yhden ja tuolla se on jossain pyöriny käyttämättömänä. Mun mielestä se oli vaan yksinkertaisesti huonompi kun normaali huulurasva. :D Mut oli kyllä todella kiva postaus lukea! :)

    http://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan